dimarts, 28 de juny del 2011

Roma a la primavera (la ciutat Eterna)


Ara he estat a Roma en plena primavera, encara que semblava ja un estiu ben entrat. He tornat després de vint anys i està com la vaig deixar, per bé i per mal. Però la vida respira als carrers, el sol es fica per l'estreta via Condotti, les faldilles voleien i els mòbils estridents ressonen.
El Trastevere queda per als que busquen les terrasses al vespre i volen ser sorpresos per algun espectacle de carrer. Via del Corso acull els transeünts amunt i avall, sense més pressa que aconseguir travessar el carrer i seguir en direcció Piazza Navona, la dels rius, la dels continents.

2 comentaris:

  1. Diu el tòpic que s'ha d'anar a Roma, París i Nova York...

    Al meu parer, Roma és plena de tòpics i enamora de seguida. Jo crec que té la fama ben merescuda i a cada racó hi trobes alguna cosa que et crida l'atenció. I, hi vaig menjar tan bé... sensacionals fetuccini al famós restaurant Alfredo, boníssimes pizzes comprades en carros de carrer i què dir dels gelats a la Piazza Navona...
    Una ciutat per tornar-hi segur!

    ResponElimina
  2. M'has donat una idea. Els següents posts els dedicaré a París i Nova York.
    Gràcies

    ResponElimina