dilluns, 18 d’octubre del 2010

Una fotògrafa que construeix el món



Això és el que diu un crític respecte del treball de la fotògrafa sueca Helena Blomqvist: 'Mentre la fotografia serveix per descriure el món, ella el construeix.'

Jo no sé descriure-us amb un sol sentiment el que em produeixen les seves obres, barreja de pintura i fotografia. De vegades em provoquen admiració; de vegades, ganes d'evadir-me; de vegades també, desassossec. Sempre, bellesa.

Si voleu esbrinar si he seleccionat les seves millors imatges, entreu a www.helenablomqvist.com
Preneu, com a mínim 6 segons per veure cadascuna d'elles.

1 comentari:

  1. no sé que dir... a mi em costa una mica trobar el què. Quan miro una imatge o un quadre, penso si m'agradaria tenir-lo a casa gaudint-ne i no m'ha acabat de fer el pes. Segurament és que no he treballat prou la meva faceta creativa...

    ResponElimina